Thursday, December 30, 2010

Setelah mimpi dahsyat


"Ustaz kate mimpi di malam hari adalah dari Allah. Tapi tak banyak yang kita ingat setelah bangun. Mimpi setelah subuh adalah dari syaitan, dan akan terngiang-ngiang di otak sepanjang hari. Tapi ada jugak mimpi dari subconscious mind, jangan salah! "


Wallahualam.
Nak sharing sikit tentang mimpi dahsyat semalam.






1. Mimpi setelah subuh.


Semalam saya mimpi yang super menakutkan, kematian seseorang yang disayangi. MasyaAllah. Mimpi lepas subuh tapi. Nasib baik! Bangun2 tidur mengigil sepanjang hari, rase nak menangis. Sebak sebab rase real sangat. Harini, saya layan orang dalam mimpi tu macam raja, dia tinggal duduk kat kerusi je... makan minum dia semua kene serve. Jadi raja sehari. Buang air je cebok sendiri. =)


2. Mimpi di tengah malam sunyi.


Time form 3 dulu, sepatutnya dah wajib pakai tudung. Tapi time tu degil... Ya Allah. Tersangat sangat. Ade hati nak keluar pakai sleeveless dengan short lagi. Telinga dah la pierce 4 ketol. Pakai baju senteng2, pastu pakai fake-navel-earing. Time tu trend gile! Mak bapak dah berbuih mulut dah nasihat tapi nak buat camane, hati remaja la katekan...



Satu malam, pada tengah2 malam, Saya mimpi super dahsyat. Mimpi yang HIGH DEFINITION nya... sangat jelas dan rase super real. Mimpi tu macam ni, saya di satu taman yang sangat cantik, angin sepoi2... taman tu ramai sangat orang. Crowded macam kat funfair I tell you. Tapi pelik! semua perempuan.



Ada perempuan yang seksi, bukan seksi mana pun.. pakai mini-T ngan jeans ketat je. Pompuan tu cantik sangat. Kulit gebu putih melepak! Memang cantik lah!! Lepas tu kat sebelah kanan saya ada pompuan pakai tu tudung labuh dengan jubah hitam. Pompuan ni dah la kulit dia hitam kusam, jerawat plak tu, tak pakai makeup. Tak menarik langsung nak tengok!


Tibe2, awan gelap berarak, bumi mula bergoyang. Bunyi macam orang tiup dari tanduk binatang kedengaran... kuat sangat! Semua perempuan2 di taman tu panic tak tentu hala. Tibe2 dari jauh ada shadow hitam lalu atas kepala perempuan2 ni. Sorang-sorang jatuh ke bumi Allah dan mati. Tersisa saya seorang dikeliling mayat2 yang bergelimpangan.



Sebab mimpi ni HD atau HIGH DEFINITION. Apa yang saya nampak di mimpi ni macam apa yang kite nampak menggunakan mata kita seharian. Saya pandang kiri saya, saya nampak perempuan yang seksi, cantik dan putih gebu tu... Ya Allah, muke dan badan dia hancur macam telah disiksa bertahun tahun (padahal baru mati sekejap tadi) dan saya pandang kanan saya kat perempuan yang pakai jubah tu... Ya Allah, muka dia yang hitam tu berseri-seri dan dia mati tersenyum. Mayat beliau utuh.


Lepas tu saya tengok balik dekat shadow hitam tadi yang terbang tinggi. Dia datang ke arah saya. Bila shadow tu lalu je atas kepala saya, saya terbangun dari mimpi.


Wallahualam.


P/s : Tak lama lepas tu slowly saya berusaha menutup aurat.
Walaupun on-off tudung, baju pun kurang sopan lagi.
Tapi saya sedang berusaha.
Kadang2 kalau alpa, mulalah terseksi. Alamak!


2 comments:

sekamar rindu said...

salam...

mimpi mainan tidur..

**follow ur blog..

***37

Andi said...

ngikut ya teh..
hehe..