Monday, December 21, 2009

:+: Ice cream tu sedap taw :+:

I love ice cream! Ice cream is like the best dessert ever! The most bombastic thing ever created in the history of desserts. The best! haha... Haha... I am... addicted to ice cream lately. Any kind of ice cream.

Jalan-jalan kat karmen je, bile lalu depan Indomaret (mini market) mesti menjeling ... hrm... nak beli es' krim pe ek? Cornello ke... Rainbow ke...Spongebob je...if dilema, susah sangat,beli semua jenis je la! kan senang!

Yea! Saya tau makan es' krim tu buat orang gemmok, tapi es' krim memang irresistible, yums..!




Seriously I wish I could have all d flavors in the world!




A genius created sundae a long time ago, I think I'm forever grateful to him*




Bila pikir-pikir tentang ice cream, selalu tringin nak buat toasted bread with ice cream!!! Tapi my house tak de toaster!!! oh no!! kene tunggu balik malaysia nanti baru ley buat.. huhu.



To learn list : Belajar buat ice cream cup cakes!

Last week time lepak kat rumah anak-anak mojokidul 5. Tibe-tibe kecur nak makan ice cream dan tibe2 je hipersalivasi + fase sefalik yang mendadak. Saya pun cakap la ngan jantung manis saya, "Eh.... Nak ice creamla!!"

Dia pandang saya dengan terkejut "Haa? nak ice cream~~~??" Saya pun cakap "Aah, tibe2 jerase cam nak makan ice cream,"

Then makhluk 1 , salah sorank budak rumah tu gelak2 "Weyh! dia nak ice cream!" Pastu makhluk 2 + makhluk 3 + makhluk 4 gelak kuat2 dan buat muke keji deorang. Pastu satu rumah gelak macam nak roboh bumbung rumah tu sucking kuat nye budak2 ni gelak.

Saya salah cakap ke? Uh... lelaki...

TO DO LIST NEXT WEEK :



Make chocolate truffles for my jantung manis n family!!
My family will be coming to Surabaya this Thursday.
I'm so excited!!!
Rase cam nak melompat2 katak je sekarang.




2 comments:

Sitie BUm BUm said...

eskrem roti sedap!

Anonymous said...

I was looking for Destination Wedding Dresses and was wondering if Anna Sui is the best designer for Destination Wedding Dresses?