Saturday, November 22, 2008

marriage and children


my best friend, yaya just told me she's pregnant ... her 2nd child. i was like yea?? yaya!!! (lompat2) cam tak caye je she was the girl i used to hang out with, amek gambar bongok2 budget hotstuffs dulu time kat matrix. she's my teman gedik. my soul mate... tido sekatil, make up sme2... yang paling penting tu gle sme2... i love her because she mmg havoc tapi not with guys. she sangat setia to her husband. i think we have that thing 'in common'. muah2 yaya!

for me? lame lagi kot.. hehe. nak wisuda @ grad je pun a year or two lagi. nad, adakah anda coming so0n?



p/s: hehe... nad plis dun kill me 4 this..

6 comments:

nadhirah mohd shakri said...

hahahahahahhahaha...

dush dush pek pek piu piu!!
(tembak,bom,tumbuk u)


see,i killed my besfren!

hehe..tp sweet la u..amin~

:+:+: Ashikyn :+:+: said...

HEHHE...auch2...
tempis2..
hehehe..dengan kekuasaan bulan moge nad hepi slalu..piuw2...

nadhirah mohd shakri said...

hahahaha..amiiiinn~~
babe,u kawen la cpt!

Yazid Husain said...

wah berangan bersanding. kui kui kui

:+:+: Ashikyn :+:+: said...

ark...kawin?? kapankah? siapakah?

nak posing bersanding cm u ley la nad. muahaha!

Anonymous said...

huaha!selamat pengantin baru.lawak bersanding kat kosi kayu camtu. wahaha..